30.7.2015

It wasn't such a bad day after all

Oli pakko tulla hehkuttamaan!
Kävin eilen katsomassa aivan unelma kämppää! 32 neliöinen yksiö aivan Lahden keskustassa. Uusittu kylpyhuone, iso keittiö, parveke ja alkovi! Siisti ja kohtalaisen hintainenkin. Aivan mahtava siis verrattuna mun tän hetkiseen 25 neliöiseen pikkukotiin. Onhan tää tosi kompakti, siisti ja aivan keskustassa myös, mutta PIENI! Äsken välittäjä sitten soitti, että asunnon omistaja haluaisi vuokrata sen mulle! Ja mä hymyilen puhelimeen kun Naantalin aurinko. Hyvä kun ehti välittäjä kysyäkään otanko asunnon vastaan kun mä olin jo rääkyä, että kyllä Kyllä KYLLÄ! Otan mä asunnon vastaan.

Asunnolle oli muitakin hakijoita jonossa ja pelkäsin, etten ikinä tule sitä saamaan. Mutta nyt mulla on hyvä koti seuraavat kaksi vuotta, jotka opiskelen. Vitsi, että voi olla onnellinen! Nyt ei kun huonekaluja shoppailemaan. Listalla tällä hetkellä ainakin sohva, olkkarin pöytä ja mahdollisesti myös vaatekaappi, koska kaappitilaa asunnossa on kehnosti muualla kuin keittiössä. Asuntoon jää yksi vaatekaappi, mutten usko mun vaatteiden, pyyhkeiden ja petivaatteiden mahtuvan siihen. Myös pesukone jää, joten omani saa luvan odotella häkkärissä kunnes sitä taas tarvitaan. Tai mahdollisesti myyn sen. Katsotaan nyt.

Vähän käy sääliksi tätä mun pikku luukkuani. Oli tää kuitenkin mun ensimminen "oma" koti vaikken mä täällä asunutkaan kuin puoli vuotta. Paljon ehti tapahtua siinä ajassa. Voi tätä vähän tulla ikävä.

Eli tällaista tänään. Kuukauden teemaksi muodostui äkkiä muuttopuuhat ja sisustus. Tulossa luonnoksissa tällä hetkellä myös throwback  Summer Upiin sekä viime viikon vierailu Lapissa ja Norjassa.

xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3