24.8.2015

Kiirettä pitää

Heipparallaa!

Oon tässä viime viikolla selvitellyt mun muuttoa ja työ -ja harrastustoimintaa ja pakko sanoa, että tuleva syksy näyttää aivan älykiireiseltä. Tekemistä ihan joka ikiselle päivälle. Toivotaan, että tää tyttö selviää jouluun ilman burnoutia. Ettei vaan olis tullut haukattua liian isoa palaa purtavaksi...  Sain varmistukset viime viikolla molemmista työpaikoista, joita olin hakenut ja pääsin molempiin. Niin, että näin aluksi luvassa 18h/vk töitä koulun ohella + sitten valmentaminen josta en varmaa tuntimäärää vieläkään tiedä, mutta eiköhän se selviä kun kerhot ja treenit alkaa.

Muuttoa jouduin myös aika paniikinomaisesti selvittelemään, sillä välittäjäni oli mokannut muuttopäivän ja hetken jo luulin, että multa menee asunto alta ja joudun kokeilemaan sillan alus elämää päivän. Onneksi mun tuleva vuokranantaja on mukava ja tajusi välittäjäkin sentään soitella ja pahoitella. Mitä muuttoon muuten tulee, oon erittäin innoissani! Kaikki tarvittavat huonekalu hankinnat on tehty (ainakin ne kaikki oleellisimmat) ja kaikkein ylpein mä olen tulevasta sohvasta! Sohvan ostaminen oli ensimmäinen iso ostopäätös asuntoon ja myös ensimmäinen ihan oma huonekalu! Kaikki muu on saatu sukulaisilta tai kavereilta lainaan tai muuten vaan ja sängyn osti äiti. Hieman tää sohva ylitti mun budjetin, mutta mä selviän, vaikka sitten syömällä pelkkää makaroonia.

Koulu mulla alkaa tänään iltatunneilla. Oon odottanut sitä, mutta vähän ehkä jänskättää. Mitä jos en osaakkaan mitään? Tai läksyjä tulee älyttömästi? En saa kavereita? Tai tentit on niin vaikeita etten pääse läpi ja reputan ja menetän tuet ja mut potkitaan pois? No ehkä mä vähän liioittelen, mutta niinhän mulla on tapana; kärjistää kaikki oikeat pelot ja huolet ja sitten vaan nauraa niille.

Kaiken kiireen keskellä satuin vielä sairastumaan aivan järkyttävään flunssaan joten salilla käyminenkin jäin, mikä on paha, sillä se on ollut mun henkireikä. Edelleenkin mulla on nokkatukossa, mutta kyllä nyt pikkuhiljaa alkaa elämä jo voittaa.

Pikaisesti loppuviikon kuulumisista sen verran, että käytiin Hannan kanssa perjantaina satamasassa syömässä ja ruoka oli todella herkullista! Meinattiin ensin mennä Kaunis Veeraan, mutta hetken mielijohteesta käveltiin kurkkaamaan myös Terassiravintola Sataman ruokalista. No menu kuulosti hyvältä ja hinnat olivat kohdillaan. Lisäksi hyvä sää houkutteli terassille. 40 minuutin odotus ei tuntunut missään, kun oli aurinkoa ja hyvää seuraa.
Oon aivan hurahtanut salaatteihin ja tilaankin sellaisen nykyään aina kun olen ulkona syömässä. Tämä katkarapu cesar oli kyllä ehdottomasti paras pitkään aikaan ja vei niin kielen kuin nälänkin mennessään. Illalla pistäydyin vielä Jennin kanssa salilla. Mä tein oman ennätykseni ja vedin kolme leukaa. En ole ikinä saanut ainuttakaan!

Lauantaina menin Hannalle ja tehtiin pizzaa ja rakettiin palapeliä yhdessä. Siitä tulikin nyt sitten projekti. Lopulta lähdettiin katsomaan lauantai-illan meno ja sen verran pitkään pyörittiin, että sunnuntai meni sitten vain koomaillessa.

Nyt vähän aamupalaa, pyykkiä (se ei sitten ikinä lopu!) siivoilua, ehkä salille ja kouluun valmistautumista. Ai niin ja tulossa myös juttua Forever sarjan tuotteista, joita mulla oli kokeilussa.

Miten teidän viikko lähtee käyntiin?

xoxo / Laura

2 kommenttia:

  1. Moikka Laura! Mulla olisi sulle haaste blogissani, musta olis huipu kuulla sun vastaukset! :)

    -Toinen Laura ;)

    carryonelli.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Minäpä vastailen vielä illalla!

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3