4.8.2015

21

The magical 21, jota kaikki odottaa kuin kuuta nousevaa (ainakin tuolla American päässä)! Lauantaina oli mun 21 vuotis juhlat. Oikeasti saavutin tämän suuremmoisen iän jo viikko sitten maanantaina, mutta koska oltiin perheen kanssa reissussa  vielä silloin en päässyt juhlimaan. Tuntuiko se niin valtavan merkittävältä? Tuskin. Mutta tästä lähtien tulen täyttämään 21 vuotta uudelleen ja uudelleen.
Anyways, maanantaina, oikeana päivänä siis, sisko unohti synttärit, mutta äiti toi aamiaisen sänkyyn, kuten joka vuosi, kun vielä asuin kotona. Illalla juhlittiin kakulla, mansikoilla ja kuohuvalla, nam!

Lauantain partyt sain pitää ystäväpariskunnan louna, sillä niin paljon kuin haluaisinkin, mun pikku yksiössäni ei biletetä. Olin kauhuissani innoissani koska nää oli ensimmäiset mun itse järjestämät juhlat. Paineet olivat siis kovat. Paineet jotka asetin itse itselleni.Lauantain kohokohta oli ehdottomasti se, että ihana auppari ystäväiseni Lellu tuli Turusta Lahteen mua juhlimaan. Ollaan Lellun kanssa oltu ystäviä siitä lähtien kun tavattiin Helsinki-Vantaan lentokentällä auppariksi lähtiessä. Jotenkin vuosi meni taas niin ettei oltu ehditty tapaamaan. Niimpä höpöteltävää riitti kun piti käydä läpi, mitä kummallekin on tapahtunut sitten viime maratonpuhelun. Ja lattarimusa soi!Ainoa suomiystäväni joka suosiolla kuuntelee lattari musaa mun kanssa. Huom! Mä en valinnut koristeita, hah!
Puoli kuuden aikaan lähdettiin Jennille ja koristeltiin asunto sopivasti pinkiksi prinsessa teemalla.



































Ilta meni mukavasti ystävien kanssa syödessä, juodessa ja pelaillessa. Ja saatettiin me jossain vaiheessa piipahtaa kaupungillakin. Mutta koska vanhuus ei tule yksin, lähdettiin Lellun kanssa melko aikaisin kotiin. Se ei kuitenkaan mua loppupelissä haitannut yhtään, sillä seura oli mitä parhainta koko ajan. 



Synttärilahjaksi sain mm. hienon strip mukin ja samalla teemalla itse etiketöidyn (?) juoman. Tiedän, parhaat ystäväni ovat lievästi kieroutuneita ja se on mahtavaa! Lisäksi sain lahjakortin stadiumiin, joka on muuten jo moneen kertaan  käytetty, skumppaa sekä ihanat Pentikin lasit. 
Iso kiitos vielä kaikille, jotka olitte juhlimassa ja erityisesti juhlien hosteille! Seuraavat bileet onkin sitten tuparit ensi kuun alussa. Niitä odotellessa!

xoxo /Laura

Bloggerin kuvien asettelu on kyllä aivan päin kuusta. Eivät asetu, vaikka mitä tekisin. Onko kukaan samaa mieltä...?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3